2007年1月25日 星期四

與高志森會面

哈哈,估唔到因為工作關係,竟然有幸和高志森會面傾談

因為春天劇團幫我地部門演出話劇用以向小學生推廣安全訊息...已經累積演出超過300場架啦

高生見大家合作左咁耐,所以都想見下負責人溝通下,睇下有無咩新意念...就係咁我同老闆就同高生見面傾談下啦~~

高生比我想像中蒼老,平時係報紙或者電視上既佢都唔會有老態既感覺,不過今日見到佢先覺得佢原來已經咁老架啦...唔知係咪會面時間太早影響左佢既精神狀態呢,不過都成10點半架啦喎...難得佢仲有焦媛做女朋友~~

之不過佢都好nice呀,好好禮貌喎...而且感到佢對藝術既熱誠,無不良感覺呀~~我仲有同佢握手添喎...呵呵...所以點都要記低佢

 


3 則留言:

  1. 今日唔駛洗手啦......??

    回覆刪除
  2. sharon:多謝你tag我呀,不過我無咩耐性填答案 agnes,thy:又唔使咁誇張,記低佢得啦...我開會既表現好professional架

    回覆刪除