2007年1月25日 星期四

稻香超級漁港

工作地點係九龍灣工業區附近,四周荒蕪...想搵啖好食可以話無...所以番工4個月以來,我都無出過去食飯(除左大老闆請個餐之外)

難得老公今日去九龍灣training,所以我就搭接駁巴出去德福同老公及佢班同事一齊食晏

老公既同事訂左檯係稻香超級漁港飲茶,嘩,有12人呀,係老公office一半既同事呀...我覺得d點心麻麻地,水準好一般喎,不過佢係咁多間酒樓最早要等位既一間喎...點解呢

我當然要早d走啦,不過都遲左15分鐘先番到office...我咁少出去食晏就係咁解勒...不過4個月先出一次德福食,遲少少無相干啦


沒有留言:

張貼留言