2007年1月14日 星期日

紅辣椒

今早與老公回教堂,因為弟兄姊妹和他開生日會...吃完蛋糕之後玩了老公帶來的跑馬遊戲之後就去了飲茶~~

回到家已經4點了...休息一會,老公話去街街,於是又去了旺角...最後在女人街一間叫紅辣椒的地方吃晚飯...我們叫了

小食拼盤($38):我負責吃魚餅和蝦餅,老公就吃春卷和雞肉串...很不錯耶

老公要了個泰式濕炒公仔麪$32,老公說味道不錯~~


我要了個咖哩豬頸肉飯$32,不過這個麻麻地...飯是一舊的,咖哩汁是甜甜的,不是說不好吃,只是不太愛這種味道的咖哩...雞翼和豬頸肉本身是可以的...不過很抵食...還有2杯熱飲和椰汁西米露呢~~


4 則留言:

  1. hi~~得閒黎我blog留言啦~~^^

    回覆刪除
  2. 我今日下晝都係女人街,可惜撞唔到你,我地真係緣慳一面囉.......

    回覆刪除
  3. thy:唔緊要,下次再撞過 little bunny:係呀,其實唔叫個拼盤都夠晒飽架啦

    回覆刪除