2007年1月2日 星期二

我的型格手提電腦

踏入新的一年,最先加入吳居家品的就是這部珍珠白東芝手提電腦~~

其實早在半年前已有意為自己添一部notebook,不用和老公爭電腦用...直至10月左右才的起心肝去物色,我比較膚淺--基本上不要求任何特別的config.,但卻指定要買一部白色的....因為黑色的大沈重,我要部靚仔既...當然價錢也有限制

本想找一部5千多元的,不是沒有,只是很難找到白色的,原來白色的notebook不多外價錢也較貴...因此唯有將budget提高少許,最後入圍的有BenQ(勝在小巧和有內置webcam,不過webcam對我而言沒有用途)、Sharp(外形最靚仔,不過config.是3部之中最差的但卻是最貴的)同埋Toshiba(呢部係最新既雙核心技術,而且畫面音質亦係最好的)....3部價錢相差不遠

考慮左一陣,第一個出局既係BenQ,因為牌子唔吸引,webcam又無用....跟住Sharp都out埋,因為最貴但係買既config舊又好唔抵....咁就決定Toshiba勒,一來品牌有保證,二來雖然佢大部,不過我係屋企用大部d好,而且散熱亦好d....雖然keyboard係黑色唔係我想既白色,不過諗真d白色keyboard都易污穢...仲有就係佢行雙核心既最新技術,點都係抵d啦...折實$6900仲可以做免息分期,唔使一次過俾咁傷....

今日呢篇網誌都係用佢黎打架...真開心





 


4 則留言:

  1. wish you and your family a happy new year lah!! 我都想換部notebook (我用緊ibm)因為佢個config打唔到sim 2...haha  

    回覆刪除
  2. 我買notebook時從來未考慮過白色,因為怕污糟 我覺得白色機比較女性化(似足妳溫柔體貼),我的那部是黑色+銀色,我貪佢夠型夠cool

    回覆刪除
  3. Pretty Secret: Sim 2 我以前都有玩,不過宜家都唔知d碟去左邊lu jk:因為公司用親d notebook唔係 銀就黑 , 如果番到屋企部 notebook 又係咁上下既話 , 真係好悶架麻 …. 所以一定要白色 … 如果睇得多就會覺得白色靚好多架啦....咁當然有d黑/銀既色整得幾cyber,幾型既~~

    回覆刪除
  4. 我之前買既個部Fujitsu如果都係銀色乍, 冇咁易dirty, 而且男女都咁, 比起你呢部, 的確真係冇咁特別添

    回覆刪除