2007年1月9日 星期二

Laura Mercier ~ Foundation Primer (Oil Free)


前陣子得悉Cosmopolitan有訂閱優惠,一年12期只收$288(即每期原價$40的cosmo現在只要$24),還有禮物送呢

眾多禮物中須依次序選出3樣,還記得首選是Estee Lauder的眼霜,一來本身用開的眼霜接近用完,二來禮品價值已超過訂閱價,所以以它做首選...可惜已被送完了

結果得到的禮品是次選的Laura Mercier ~ Foundation Primer (Oil Free),素聞LM既fdt貼服自然,備受好評,價錢也接近訂閱價,所以選它為第二選擇

今天禮物已到手,原來此fdt primer是base來的...不是粉底啊,還以為可以不用再為轉那個品牌的粉底而煩惱,看來還要繼續物色...也許上天知我很少塗粉底,base也許會多用點吧

還看LM的base和RMK的base那個好用點


8 則留言:

  1. 呢隻base真係幾好用咖~~

    回覆刪除
  2. 我朋友用咗rmk 之後就係咁出粒粒呀!! 你要小心d.

    回覆刪除
  3.   oo....竟然訂左我 competitor 既書.. .哈哈哈.... 不過 cosmo 都好睇既...

    回覆刪除
  4. bear:really fiona:有時化妝品/護 膚品都要夾番自己既皮膚 … 雖然我覺得化左妝幾次之後 d 皮膚好似差左 , 不過又未至於會出粒粒 ( 勤力番 d 護膚就無事 ), 而且化個幾次都唔係次次用 RMK… 所以暫時黎講都無問題

    回覆刪除
  5. 碧姬:係你既competitor呀...真係唔好意思啦...你個本有無訂閱 優惠呀 , 禮物吸唔吸引先

    回覆刪除
  6. 我自己用了 Laura 五年了... 真的很好, 很貼, 我用的是 primer 同埋佢既 tinted moisturiser (是有色的), 最岩化淡妝的人, 因為佢無 foundation 咁厚身... 若果你皮膚無咩問題, 用佢就最岩.... 真係好好的....  

    回覆刪除
  7.   我個本都有訂閱優惠的~~ 哈哈..你有無興趣呢 ? 而且我係做訂閱個 part 架 ~

    回覆刪除
  8. 碧姬:原來你係做訂閱個part架...可以send d資料俾我呀...係咪定期轉offer架?

    回覆刪除