2007年1月20日 星期六

0119的老火湯 ~ 木瓜雞腳煲瘦肉


其實我係好鐘意飲老火湯既,不過下下霸住個爐頭煲幾粒鐘,平時煮飯真係唔可以少個爐頭用..結果係少左機會煲湯...99個邊多數煲滾湯,我又麻麻地...娘家又少左番,加上阿媽最多都係一個星期煲一次,宜家仲少煲,所以想飲都係靠自己

琴晚老公約左朋友出街,而我係屋企整左個酸辣湯雲吞併蟹柳烏冬食之後就開爐煲呢個木瓜雞腳瘦肉湯~~

做完按摩番黎再繼續煲...老公番黎屋企我先落鹽,最鐘意叫佢試味...到我覺得夠味時佢都仲話可以再落多d鹽,不過放太多鹽無益,所以我次次都用我既口味作準

老公食完韓燒,番黎飲番碗老火湯可以清熱氣又滋潤, 佢話好舒服

今朝起身之後,我又口乾又肚餓,我就煲番熱d湯黎飲,一口氣就飲左3大碗~~因為實在太好味啦,熱辣辣又滋潤,冬冰冰既早上飲暖笠笠既老火湯,突然之間覺得好幸福...老公放工番黎即時拎左碗俾佢飲,當然老公亦叫encore啦...我諗都要煲番多d湯水先得


沒有留言:

張貼留言