2007年1月11日 星期四

旺旺芝士米餅

前陣子吳家開左幾次派對,朋友們都買左唔少零食上黎,而最後無食到就走左勒

一向少食零食既我就咁將佢地放入零食櫃...琴晚我見老公拎左呢個旺旺芝士米餅出黎食,但係又無特別同我講好唔好味...剛剛見到佢係檯面就拎黎試下...

點知原來好好味喎...好濃芝士味,因為面頭好多芝士粉,每小包2塊,忍唔住食左4小包...好好味呀


 


5 則留言:

  1. 咁我都去買返包先,我好鍾意食旺旺架

    回覆刪除
  2. 等我都去買包試下先... ...

    回覆刪除
  3. 你好呀... 岩岩經過... 這款旺旺亦是我零食 no. 1 呢!!!!

    回覆刪除
  4. 我又試過, 我覺得一般, 可能冇人同我分甘同味啦

    回覆刪除