2007年1月24日 星期三

City Super 食譜


自從結左婚成日要煮飯,我就開始儲食譜,除左上網參考其他高人既食譜之外,我仲會每日剪報紙上既食譜...而家都儲左唔少啦~~

不過論精美程度,除左買烹飪書之外,我覺得City Super 既食譜係最精美既,無論紙質同印刷既質素都好好架...我行開都會拎架...今日放工未夠時間做facial就去左City Super 行下,見有新一輯就當然要拎番屋企啦...可惜咁耐以黎我都未整過一款City Super食譜教既菜式,等我搵日試下先得~

原來海港城既City Super超市部份擴充左,多左好多食材買呀...真係搵日要去入貨先得


3 則留言:

  1. 原來city super有食譜攞o架!平時都無為意添

    回覆刪除
  2. 應該間間都有架...我之前係沙田個間都有拎過呀~

    回覆刪除
  3. 真既? 我又去拎本睇下先~

    回覆刪除