2007年1月1日 星期一

除夕 之 吳家馬拉松大派對


開party功夫不少,所以聖誕假同除夕假我們只選擇了舉行除夕倒數大派對

此篇網誌順理成章成為2007年既第一篇....大家都新年快樂

今次派對的食物,各人都有所貢獻~~各位都帶來一樣美食,分別有

吞拿魚螺絲粉沙律、可樂雞翼、咖哩魚蛋、白汁烏冬、魚子醬餅乾、凍肉拚盤、雪糕...仲有數之不盡既薯片零食同飲品

身為屋主既我就準備左拿手既棷汁焗雞、清炒豆苗、絲苗白飯同埋甜品焗麪包布丁(我係廚房忙碌既期間,朋友們就玩跑馬遊戲)

大家當然吃得津津有味啦,仲好飽添...好在我煮既食品都係首輪沽清晒啦~~食唔晒既就係我地玩左2舖Ticket to Ride落格之後再黎過~~

不經不覺就去到倒數時間啦...10、9、8、7、6、5、4、3、2、1,Happy New Year

仲有香檳開添....又傾又飲又食,搞到2點先走呀~~好在其間我已經洗好晒d碗碟,執好晒d地方,唔係既話都唔知3點有無得訓....真正係一個馬拉松派對~~

 


3 則留言: