2007年1月28日 星期日

Wii + First step + Wii Sports + Rabbids party

老公今朝同我講話Newsgroup d人又傳Wii既行貨要3月先出...下,咁即係仲要無止境咁繼續等啦

食完shabu shabu,我問老公去邊到,老公話去買Wii喎....呵呵,老公終於都等唔切啦,所以我地就行去深水埗既黃金買,每間既package都有少少出入,問左一個圈最後係黃金入門口個間Game Shop買勒~

Wii機+2 set手掣(2直身+2彎身)+火牛+First Step game ~~ $2680 (一定會對打架麻,所以2 set手掣好d)

Wii專用色叉線 ~~ $150 (老公話輸出既畫面會靚d喎,佢既生日禮物,就包埋佢啦)

直插火牛 ~~ $70 (本來package已經包左,不過係接駁既..如果直插就唔使駁黎駁去,而且又安全d,所以轉埋佢啦...其他舖頭唔包火牛,就咁配個都要$120,呢間就算轉直插都仲要比人平喎)

Game就去旺角信和買左Wii sport ($270)同埋Rabbids party($370)

老公仲去左7-11買本Wii攻略既書添($38)

因為水貨關係,仲要買個兩腳轉三腳既電插,因為屋企本來有一個用緊既,點知燒左,所以買左2個,盛惠$12~

好勒,終於齊晒勒...計計埋埋,呢份生日禮物值$3578架...當埋情人節禮物添lu

番到屋企好快就set好啦,我同老公當然即時試玩下啦...

第一個game係打boxing:我地玩到企起身,2 set手掣o岩o岩用晒,2隻手遮住自己塊面黎擋拳...有空位就出左勾拳或者右勾拳...哈哈,真係好似打緊boxing咁,要出力咁打先得架...最後係K.O.左老公呀...打完一round竟然覺得累呀,原來都真係有運動量架喎...好好好好好好玩呀~~~~~

估唔到上網搵到個《打Wii Sports消卡路里指數》

運動      卡路里(60分鐘)     評語

打網球            300                       又要揮拍,又要捉Timing,好有挑戰性!

保齡球             130                       大大力揮球,玩完隻手都幾痛。

高爾夫球         125                       要控制力度,一味大力冇前途。

打拳                 400                       左拳右拳亂打,好High!

棒球                 280                       全力揮棒、投球,體力消耗自然大。

等我落力d打Wii sports先得

呢個吳居家品相信會係我同老公既新寵兒~~我好歡迎大家帶埋手掣上黎對打架

 


 


2 則留言:

  1. 我係朋友屋企玩過Wii Sports,最鍾意打tennis

    回覆刪除
  2. JK:Tennis好玩呀,不過其他都好好玩....特別打boxing真係好high架

    回覆刪除