2007年1月27日 星期六

美食廣場@旺角新世紀


兩口子係屋企整呢樣整個樣搞到成7點半先出街食晚飯...但係我同老公都無idea去邊到食野~~

行下行下又行到去旺角,老公話不如去新世紀既美食廣場食...都好呀,反正我地都無坐低食過~~

轉左個圈都唔知想食咩,就叫老公發板....結果老公買左個三色飯俾我,有香茅豬扒,雞翼同埋扎肉蝦片配紅米飯,都ok呀,而個扎肉蝦片都幾得意...另外,老公話張KFC coupon1月尾到期,所以佢另外去左買KFC食勒~~

食完仲話要買泰昌既沙翁食...點知凍冰冰既,一d都唔好食...老公話佢以前係擺花街買既沙翁熱辣辣,好好食架喎....宜家呢個簡直係貨不對辦啦,仲要$4一件添呀

之後行左陣街,番屋企途中,老公又去左買朱古力味既雞蛋仔食~~雖然我都仲飽緊,不過又照食可也...睇黎都係忍唔到口架啦


2 則留言:

  1. 擺花術始終係總店,梗係好食啲啦,我啲同事有時買返嚟做下午茶仲係熱辣辣,好好食架 。泰昌既麵包、蛋撻同沙翁我由細食到大架,好多時放學返到屋企都會有得食,自從冇同阿媽住就好少食到喇,依家住到咁遠就梗加少食啦。

    回覆刪除
  2. 你細細個就食泰昌架啦...果然有食神喎~

    回覆刪除