2007年1月12日 星期五

抵買焗盆


其實家裡已經有2隻焗盆,不過見今次既焗盆實在太抵買,一隻只售十蚊咋...所以忍唔住買多2隻番屋企

普通碗碟係唔可以放入焗爐既,所有入得焗爐既器皿售價比普通的貴,上次買的2隻也是特別往上海街的批發店購買,雖然比正常店舖便宜,但也不能低至十元一個

如此難能可貴的機會,當然不可錯過...買了一對回家呢,款式也很不錯....記得前陣子好像有十元一個的大沙煲,今天已沒有了,所以實在不能買得太遲


6 則留言:

  1. 係邊度買呀~ 我又想買喎~ 你可唔可以教我整你個味好正既椰汁雞呀?

    回覆刪除
  2. agnes:我今日行過見間舖賣晒啦,唔知仲會唔會番貨呢~~我個椰汁雞真係好易煮架咋...你要食譜

    回覆刪除
  3. 最好係真人示範啦, 因為睇食譜整出黎冇左個神韻 我地仲可以黎一次大召集, 又一次gathering 啦

    回覆刪除
  4. 如果有既話, 你幫我買2個啦, 因為我開始都學整焗野.

    回覆刪除
  5. 我記得你上次都有買焗盆架~~見到有就幫你買啦 gathering無問題,你約好話我知啦~~

    回覆刪除
  6. 好野~ 有得食你整既野 今次我唔會入廚房, 比你整晒

    回覆刪除