2007年1月29日 星期一

大家樂芝士火鍋


因為Wii既關係令我今日唔想煮飯,想快快食完晚飯番去打機

今日天氣得12度咋...都係火鍋好,不過又好似食得太多...醒係大家樂好抵食既芝士火鍋又有張$4現金卷就同老公走去幫襯勒

老公依舊食鐵板餐,不過今次叫左豬肋骨....食完急急腳就番屋企啦~~

今日我要create我係Wii個樣(即係Mii),以後佢就代表我架啦

有時間我就post個Mii樣俾大家睇下啦~~


3 則留言:

  1. 有次同史先生都去大家樂試左芝士火鍋, 不過本人冇食因不喜歡只係史先生一人食, 佢都話味不錯

    回覆刪除
  2. 好唔好食呀?我都想去試,不過呢排都唔係好舒服,都係小吃為妙  

    回覆刪除
  3. 張大少奶:味道算唔錯啦~~ little bunny:以呢個價錢,我覺得味道ok架啦...不過當然我覺得尖沙咀瑞士餐廳既芝士火鍋最好味,不過價錢當然唔同level啦~~

    回覆刪除