2007年1月8日 星期一

不勞而獲

今天應該是入冬以來最冷的一天,老公和我不約而同的打算今晚打邊爐...因為99習慣寒冷時會在家打邊爐,所以老公也就打電話回家問一下是否有得吃,誰知99卻叫我們買羊腩煲外賣一起吃,就這樣今晚就回99家吃飯了

每次回99家總會有一大堆物品拿回家,今天的收獲是:

雙面平底鑊:99話好好用架喎...我諗用黎煎野應該幾方便,唔使反黎反去麻


呢個龍貓年曆就係姑9俾我地既...幾得意呀

另外仲有條粉藍色冷頸巾....99本來有一大袋頸巾俾我架,不過唯獨呢條粉藍色算幾靚,所以我就要左佢啦...其他個d唔係老番kitty花紋就係有d閃閃珠片,我都好難要得落...本來仲有一堆晨褸/睡袍俾我地架,不過我同老公都唔多著呢類衫,所以都係唔要啦~~

至於黑色既三腳骨絲襪就係我番屋企既時候買既,因為天氣實在太凍啦,都係買番對保下暖...$15應該都唔算貴啦~~


沒有留言:

張貼留言