2007年1月29日 星期一

Mii


大家睇下呢2個公仔,就係我地兩公婆係Wii入面既自我圖像啦(即係Mii)...真係愈睇愈似架,特別係勝出左公仔既動作同真人既表情一樣咁得戚呀....睇見就想打個真身呀

暫時Wii既NG Family入面只係得我地2個,遲d開多d Wii party叫屋企人或者朋友自己整自己既公仔加入Mii入面,咁廣場就會愈黎愈多人啦~~

如各位都係Wii既機主,可以交換code,咁我地就可以分別係自己屋企對打架啦~~

今晚打左2個半鐘...哈哈...應該消耗晒今晚個芝士火鍋既卡路里啦卦


6 則留言:

  1. 終於買左喇!!!好唔好玩呀???

    回覆刪除
  2.  好CUTE , 好得意啊 ~

    回覆刪除
  3. 張大少奶:超級好玩呀....同老公一齊玩得好開心 我極力推介呀 你都買番部啦,平時無打機都o岩玩架~~

    回覆刪除
  4. 同阿吳生個樣好似,真係一模一樣咁

    回覆刪除
  5. 車厘子:係呀,真係好得意架~~ JK:我都覺得幾似

    回覆刪除
  6. 我就未買, 不過我哥哥已經買左. 可以去佢屋企玩~~ hehe 真係好好玩呀 !

    回覆刪除