2007年1月15日 星期一

0115的晚餐 ~ XO醬西蘭花炒帶子、泰式甜酸醬炒雞球

呢個星期係老公既生日週,因為舊曆新曆都係呢個星期內...老公一向交遊廣闊,所以已經有幾班朋友約左老公出街慶祝勒今日難得係屋企,所以一定要煮餐飯食~~

新登場菜式:XO醬西蘭花炒帶子,第一次整西蘭花(我就唔太鐘意食既,不過都唔可以咩菜都唔煮),好翠綠呢...我都食左幾舊,幾爽口,好在都唔算硬....而用XO醬炒既帶子真係幾好味呀

泰式甜酸醬炒雞球:呢味都係首度亮相,酸酸甜甜又有少少泰式既辣,都係全賴個醬好味...連帶用黎炒雞球都特別惹味,開胃之選

沙爹肥牛墨丸粉絲煲:冬天都係要整味耐熱既餸,所以就整個沙爹煲啦

加多個豬潤湯添,不過我一時忘記左落鹽,真係大頭蝦...不過老公可以自己落鹽較味,好似仲開心喎~



4 則留言:

  1. 嘩~~果然色,香,味俱全喎~~~

    回覆刪除
  2. 我老公都成日叫我整泰式甜酸雞翼,但係佢要求好似"魚米家"嗰隻咁好味,人地啲雞翼炸到好靚架,我最鬼怕炸野,所以我都唔整畀佢。  我好鍾意個沙爹肥牛粉絲煲

    回覆刪除
  3. 好豐富o既一餐喎! 泰式甜酸醬係你自己整?定係買呀!我都想試o下整

    回覆刪除
  4. little bunny:d醬當然唔係我整啦,係超市買架咋 thy:我未食過魚米家既泰式甜酸雞翼喎,好好食架~~唔炸你老公唔肯食咩 ..多謝你讚個沙爹肥牛粉絲煲,你咁鐘意快d整黎食啦~~ bear:色,香,味俱全?太過獎啦...還須努力就真~~

    回覆刪除