2007年1月14日 星期日

吳家新春裝 ~ 金錢樹炮仗篇

偏廳位置當然也要粉飾一番,這串褔字炮仗算是清雅的了,因為不是太多金粉...而小檯也放了棵小小金錢樹...希望財源廣進啦

吳家新春裝暫時到此為止,遲些時候我們打算去買些年花和小吉回來...相信到時過年氣氛將會更濃厚~~


8 則留言:

  1. Hello! 第一次來到你們的blog留言。 幾有新春氣氛啊。。棵小小金錢樹好靚呀﹐唔知可唔以 係尼道搵到﹗  

    回覆刪除
  2.   有氣氛又夠 warm  !

    回覆刪除
  3. o甘快就開始新件佈置嘞!

    回覆刪除
  4. 哈..你咁快佈置新年啦...我琴晚先岩岩拆快棵聖誕樹咋~~~~

    回覆刪除
  5. 新任陳太:我老公心急呀麻...所以拆好聖誕樹就放新年飾物啦 little bunny:係呀,老公等唔切呀麻...拉我周圍去買呀~~ 碧姬:多謝...老公同我都鐘意裝飾屋企呀麻 CK family:welcome呀,馬來西亞新年同香港一唔一樣架

    回覆刪除
  6. 我地d華人都 係慶祝農曆新年架﹐基本上應該同香港差唔多掛﹖ 有機會不妨過來一遊。

    回覆刪除
  7. 我同老公都未去過馬來西亞,有機會一家黎玩下

    回覆刪除
  8. 歡迎你們到來。。唔同既地方有唔同既野玩。。just see what are your interest.

    回覆刪除