2007年5月3日 星期四

0503的晚餐 ~ 珍寶腸熱狗、卡邦尼汁菠菜意粉

老公都唔知係咪食包食上癮,今日要求食熱狗,仲話要用珍寶腸做餡...幾識食呀,呢d珍寶腸好鬼貴架麻,不過又真係幾好味呢~~個腸係chili & cheese味架

不過食咁多日包真係想有其他野食下,於是我就煮意粉啦~~仲可以留埋飯盒呢

今日用新方法煮意粉,想試下卡邦尼汁意粉...傳統上應該要用煙肉既,不過食左珍寶腸想有少少菜...於是改左用菠菜...味道清清地都幾好...好飽呀~~



12 則留言:

  1. 吳太.... 你真係好有心機去整啊!!!

    回覆刪除
  2. 你老公好有口福啊 可以有求必應 你煮的意粉加菠菜 好健康!!!

    回覆刪除
  3. 卡邦尼汁是怎麼弄的?

    回覆刪除
  4. La La: 其實同我平時煮白汁分別唔大,不過最重要就係煮好左之後先加蛋汁拌勻黎食 傳統做法 :  先煲水煮熟意大利粉(7,8成就得架啦,因為仲會再煮),然後撈起瀝乾水份; 用鑊以慢火煮溶牛油, 落洋蔥碎略炒再加入蒜碎炒香 , 然後加入  煙肉 同炒至有色 再 落意粉及適量既水 拌炒 , 炒勻後加入適量淡忌廉 (唔使炒到乾既, 濕濕地就o岩架啦 ),加 芝士粉、加味 ( 鹽 、黑椒碎 ) 炒勻等意粉夠熱就熄火 , 加入雞蛋快速拌勻上碟  (留意如果太熱,d蛋汁就會熟熟地,做唔到creamy既效果架啦) JaKa Footprint :你唔知啦,我唔鐘意食菜既...呢到d blog友成日督促住我架 七七:想食好野就要多少少心機lor...唔係成日食包會悶架麻~~  

    回覆刪除
  5. 這個意粉我都試做過。 又簡單,又好食。Yeah.  

    回覆刪除
  6. 嘩~~仲以為你去左邊間餐廳添~~勁~~

    回覆刪除
  7. 嘩, 你d西餐好專業, 熱狗都整得咁靚, 你老公真幸福!

    回覆刪除
  8. 個樣好好味o甘呀!

    回覆刪除
  9. 吳太: 多謝你的訂閱,我都訂閱左你個blog啦!    你都好有心機煮野食喎,賣相仲好靚添,等我一得閒就黎偷下師先.

    回覆刪除
  10. 貓眼:唔好咁講,大家互相學習啦...我都係睇你地煮野食學架咋~~ little bunny:味道就清淡d,不過都唔錯架~ 珍納:過獎啦,你老公有你都一樣咁幸福~~ bear:邊夠你咁叻呀~~ classic bear:係呀,都幾易煮架~~

    回覆刪除

  11. Soldier   係呀,好易架咋~~

    回覆刪除