2007年5月23日 星期三

HABA超抵套裝


收到sogo週年慶單張細閱後實在不得了,很多東西也很抵呢

本來今個月想忍手唔買野,等我可以留番d彈藥去北海道時先放血...HABA已經係北海道之旅既必買品(因為之前試過White Lady真係一試難忘,所以想買好耐架啦),點知今次Sogo出左呢套超抵套裝

SL保濕緊膚精華液 - 33ml
White Lady全效修護精華 - 30ml
傳說II細胞更新修護精華 - 10ml

現售$590(原價$1090)...我計過架啦,就算比係北海道買都仲要平大約$130,咁呢條數咁淺,我無理由唔宜家買架...而且呢set野又剛好可以係尖沙咀買,方便晒我啦~~仲要個sales俾多枝G lotion既sample我呢~~唔止喎,我有sogo visa仲再可以95折,實際都係$560.5咋

其實我仲睇中左RMK粉底套裝,Dior眼部抗皺套裝,不過都係銅鑼灣先有...所以就未買勒,不過我諗都係買唔到架啦,因為係限量呢,今日應該都俾人買晒啦~~唔緊要啦,等我去旅行先再買啦


6 則留言:

  1. 係唔係要收到 Sogo 單張先有此優惠呀.... 真係抵到要買2 sets 喇 之後你仲有多95折 ...... 平時一支 white lady 都要 $410元呀

    回覆刪除
  2. 嘩! 好多收獲喎....睇見都開心

    回覆刪除
  3.   依個 white lady 真係咁勁 ?? 如果真係好用...就真係好抵呢  

    回覆刪除
  4. 碧姬:我之前試過10ml真係覺得效果唔錯,不過嫌貴所以無買之麻...今次咁抵咪去買set用lor bluebluegirl:你有無去入貨呀? 天秤座的煙花小姐:唔使架...就咁去買就ok架啦,況且你去到sogo都有得拎d單張~~原來WL加左價咩,宜家要成$410啦  

    回覆刪除
  5. 哎吔, 遲左一步 ... 好多年前都有用過haba, 感覺幾舒服, 但幫唔到我美白咯 ... 今日睇報紙, 見sogo好多野都真係好抵喎!

    回覆刪除
  6. 珍納:如果去開tst都可以去睇下仲有無得賣,我見單張呢set無寫限量架~~

    回覆刪除