2007年5月16日 星期三

0516的晚餐 ~ 牛扒配伊麪

今日無靈感煮咩做晚餐,係citysuper見牛扒特價就買左兩塊,老公呢塊又大又厚,原價要成$50蚊架,而我個塊就迷你好多,原價都係廿蚊咋~~宜家2塊都係收四十呢

番到屋企先醒起無晒意粉,只係得長通粉,但係配長通粉唔係好夾喎~~結果就炒左屋企既3個伊麪餅,唔好話無菜呀,有落洋蔥做配料架呢~~

我諗塊牛扒應該有六成熟,雖然不至於入口即溶,不過都算鬆化架而d伊麪味道都幾好,可惜我可能淥得太熟,所以就算炒完都係淋左少少



10 則留言:

  1. 嗯... 係呀... d伊麵好鬼死快淋...

    回覆刪除
  2. 你係去邊間citysuper? 點解甘好成日有discount??

    回覆刪除
  3. 整得好好ar 塊牛扒6成熟剛剛好 你d相片框點整架 好得意ar!

    回覆刪除
  4. Yan,洋蔥都算菜呀,你真係好搞笑,其實唔係餐餐一定要有菜既,食生果補數都得既

    回覆刪除
  5. 牛扒配伊麵...好新穎既配搭喎!

    回覆刪除
  6. 切落去仲有無血血既呢???? 嗚~~

    回覆刪除
  7. 牛扒配伊麪 ~~ 幾多喎!! 等我下次試吓先

    回覆刪除
  8. SaSa:都ok架,你試下啦~~ 七七:梗係無血水啦,唔使驚喎~ V&E:因為屋企無意粉,所以搵伊麪頂上~~ Thy:哈哈,以前我連洋蔥都唔食架...所以我都當佢係蔬菜既一種~~ JaKa Footprint:我d相框係用photocap呢個software整架,你去 http://www.johnson-wang.idv.tw/  download就得架啦~~ 妙妙:我去海港城個間之麻...都唔係成日有特價架,通常一個星期得一日會有~ 小肥:係呀,可能我太早落d伊麪,下次都係d水滾起晒先落穩陣d~~

    回覆刪除
  9. citysuper買牛扒40 only???? 我地好愛食牛扒架!正呀

    回覆刪除
  10. vyvy:係呀,2塊夾埋都係$40咋...我見平左咁多咪買黎煮lor

    回覆刪除