2007年5月10日 星期四

0510的晚餐 ~ 焗咖哩雞飯

呢幾日都懶懶地,唔想煮幾味餸咁多...見屋企有2塊雞扒,半樽咖哩醬,3分1盒淡忌廉,於是決定煮埋佢~~

係屋企樓下買d薯仔同洋蔥就整呢個焗飯做晚餐勒

整體黎講都幾好,洋蔥又炒得好味,薯仔又夠淋,咖哩味又好味道....唯一差左d既就係d飯啦...唔知點解我到宜家煲出黎d飯都係時好時唔好,今日就硬左少少,好在有咖哩汁一齊食就無咁覺勒~~



12 則留言:

  1. 你係得喎!!!你都好怏煮好飯仲上blog添.

    回覆刪除
  2. 你個腦轉得好快喎!!!   

    回覆刪除
  3.   小肥 哈哈,不過係懶惰咋~~

     
    Soldier   係呀,早D開飯可以多D時間休息麻~~
     
    妙妙  咁你都聞到?

    回覆刪除
  4. 我好多時都有整焗咖哩飯, 不過都係用食剩嘅咖哩同飯黎整咋~~

    回覆刪除
  5. 哈哈,我煲飯都係「斷估無辛苦」,有時硬o的,又時又淋少少 其實煮麵都係一樣,絕對「撞手神」

    回覆刪除
  6. 嘩! 焗咖哩雞飯...正呀!

    回覆刪除
  7. 我買餸後返屋企都要7:30pm.所以煮飯要快.

    回覆刪除
  8. 想食 咖哩 好耐....

    回覆刪除
  9. 正喎! 不過我屋企無大焗爐, 所以未試過焗飯. 多士焗爐就有....

    回覆刪除
  10. 木木太 :其實焗爐都好似微波爐咁大架咋...考慮買番個,可以整多好多菜式架~~ 江夫人の小小 :咁就買d咖哩番屋企整啦~~
    Soldier :咁都唔係好晏呀,8點幾有飯食都好正常~~ 細細粒 :我都覺得好好味...哈哈 V&E :嘻嘻,焗飯真係幾好味架~ JK :煮麪容易好多...我成日覺得係個電飯煲唔好,想換佢好耐架啦~~ Bear :係呀,好味得黎又無浪費食物~~

    回覆刪除