2007年5月14日 星期一

履行公民責任

4月中收到郵局通知書領取掛號信,心想一定是某某信用卡罷了,怎料領取時看到信件的地址是我自己的筆跡,很是奇怪...再看一看就見到信封面上司法機構的標誌,難道是通知我當陪審員嗎

老公一手就搶去我的信件,果然,,跟著便告訴我被抽中當陪審員了....畢業了7年的我終於幸運的被抽中了,老公卻在一邊說沒有他的份兒

信中說明是一個死因研訊,老公還嚇唬我要看有關死者什麼什麼的,總之說得很恐怖似的...今天一早就要往東區法院報到,在場相信有差不多40名被抽中鄰選陪審員的市民~~由於是研訊而非審訊,因此不會有控辯雙方....點好名就等法官前來,然後進行抽籤,抽出5位當是日研訊的陪審員....而我當然未被抽中,不然就要整天在法庭渡過了~~我2年內也不會再被抽中了,因為是豁免期啊~

第一次到法庭,真的和戲中的佈景一模一樣...而我亦看見不少相信是從事法律的工作者,衣著果然使人覺得很專業呢,原來他們很愛拖著行李箱,像空姐一樣,相信內裡一定是厚厚的法律文件~~又開了眼界...

下午就要返回工作崗位了,如果可以就此放一天假,那多好呢


13 則留言:

  1. 能夠履行公民責任其實應該覺得好榮幸,但係我就好驚自己睇得唔夠全面,做錯咗個決定,未能令人尋冤得雪就慘囉?

    回覆刪除
  2. 我老公上年都收到信,不過當日又係抽唔中做陪審員呀!

    回覆刪除
  3. Little Bunny:我都未有朋友試過抽中呀~~ Thy:咁又唔使搞到自己咁大壓力既...如果抽中做徐步高單case就勁lor~~

    回覆刪除
  4.   哦..原來去到仲要抽架 ? 依家即係唔駛做 ?

    回覆刪除
  5. 碧姬:係呀,去到仲要抽架,我就唔中就可以走得勒~~

    回覆刪除
  6. 但係我同老公成日都俾人叫去做陪審員喎 老公中過三次(但最後都抽唔中) 我都試過兩次(有次抽中,不過後來因為某個緣故jury要dismiss,所以只做了兩天便收工)

    回覆刪除
  7. 我就未試過, 不過係3月的時候就做過證人. 本來個日已經去到法院, 我仲好驚, 因為件事都過咗成4-5年, 現在先到審. 好彩最後個犯人都肯認, 不需要我出庭.  

    回覆刪除
  8. 攪乜鬼我已收過信兩次了, 仲要去抽過一次, 隔兩年, 係一到兩年就再收信了, 不過第二次唔駛去抽

    回覆刪除
  9. 我去年都有收信, 又係抽唔中, 同你一樣都係死因研訊, 不過聽朋友講要睇好多相片, 驗屍報告咁, 要有心理準備咖~

    回覆刪除
  10. Bear:如果死狀恐怖既仲要睇幾日,咁就真係幾慘~~ La La:真係唔夠2年又中呀?咁點解又唔駛去抽既? Soldier:咁多人再抽,機會率係低d架啦~~ Fiona:嘩,做證人咁嚴重~~係咪好似戲入面咁係d律師黎搵你出庭架 JK:咁你地兩公婆都幾旺喎,你仲要中埋添~~

    回覆刪除
  11. 阿yan, 係差人來我的. 第一次係叫我去認人的, 不過我連個個人是怎樣都唔知道. 所以不用. 第二次就係去kln city 的裁判處. 不過後來個個人認罪. 我就不用上庭, 所以我連裡面是怎樣都唔知道.

    回覆刪除
  12. fiona:如果有差人突然黎搵我,可能都會嚇親~~

    回覆刪除