2007年5月31日 星期四

Wii game ~ Mario party & Mario strikers charged football


前幾日係鐵男個blog睇到佢介紹Mario strikers charged football呢個新遊戲,今日我就同老公提起,老公傻傻下仲話唔係6月先出咩...於是佢今日就即刻去睇game啦...仲買左呢2個game添~~

睇黎好似幾好玩咁喎...等我老公研究好教我玩先得


4 則留言:

  1. 我都有買到Mario Football game呀,我見老公玩過1次,不過我唔識玩呢....

    回覆刪除
  2. 我都已經有 Mario Party 8,呢隻遊戲我已經期待左幾個月喇!好開心可以自選用磨菇呢個角角呀! 另外同期都出左 Biohazard 4 喎,你地啱唔啱玩架?

    回覆刪除
  3. Ironman: 我琴晚試玩左Mario party啦,o岩我玩呢 ...有d似玩大富翁呢...不過可憐既我都係輸俾電腦同老公 ~~Biohazard 4 玩咩架?你覺得好唔好玩呀?等我又問下老公知唔知先~~ 你搵番個鬼仔報仇未呀 LaLa:個足球game我都未控制到呀,不過老公玩左唔夠1分鐘就已經開始掌握到玩法,佢話個game好流暢,好玩喎...呢個game可以online對打架,你俾個wii code我,等我老公同你老公打番鋪呀

    回覆刪除
  4. 好似好好玩咁喎

    回覆刪除