2007年5月15日 星期二

恭賀細細妹榮升業主

今晚一家人走入西寶城晚飯,最終目的就是參觀細細妹位於西寶城對面的未來居所

細細妹榮升業主,可喜可賀,雖然是舊樓,不過間隔四正...雖然小小的單位只是512呎,實用面積只得四百多呎,不過比我參觀朋友新落成的樓宇單位比較,果然見使很多~~樓價嘛,也算合理,大約$17x多萬~~

單位也要一些小裝修才能入伙,大概1個月後就可以搬入來住了...期待細細妹一個煥然一新的家

 


9 則留言:

  1. 如果是居屋, 價錢會更平. 無論如何, 恭喜恭喜.

    回覆刪除
  2. 恭喜你細細妹 裝修順利 有個安樂窩

    回覆刪除
  3. 咦! 我都係住呢區架! 可能第日有好多機會見到你喎!

    回覆刪除
  4. 西寶城o係邊o架!

    回覆刪除
  5. 恭喜呀, 我都想快d擁有真真正正屬於自己既家  ....

    回覆刪除
  6. 見到自己個妹妹做業主, 我想信你身為家姐真係好開心... 因為... 感受到佢一步一步咁前進, 成長...!!!!!!

    回覆刪除
  7. 七七:嘩,你講到咁大...不過見到細細妹做業主又真係好戥佢開心 珍納:努力加油呀~~ Little Bunny:西寶城就係西環呢~~ V&E:原來你住呢區架,唔係細妹搬左去呢區住,我都真係好少會入去~~ JaKa Footprint:多謝晒 Soldier:唔知細細妹係咪唔合資格買居屋呢

    回覆刪除