2007年5月21日 星期一

北海道の初夏物語 ~ 前言 (住宿篇)

自從確定了前往北海道的機票後,首要的工作當然是解決每晚的住宿安排

那麼我也得決定了行程才可以預定啊,所以我一直也在煩惱著行程的事宜~~可是只得短短8天的行程,又要受制於交通工具的班次,我們只能集中玩某一區域,最後的行程大概如下:

1: 新千歲空港 à 札幌,夜宿東橫Inn北口       

東橫Inn,是最經濟的商務酒店,住這裡我便可有多些盤川上路啊~~

2: 札幌 à
à
札幌,夜宿東橫Inn口                                                 

這天的行程還沒有決定,但我還是訂了是晚在札幌住宿,因為老公不想天天轉酒店,天天拿著行李趕JR列車呢~~

3: 札幌 à 新得,夜宿約克夏農場 (www.york.co.jp )                                                     

因為我和老公都極想在這農場住上一晚,體驗一下牧場生活

,所以我就放棄了到登別
(到著名的地獄谷、熊牧場等)和洞爺(在洞爺湖邊欣賞花火大會)這個牧場位於新得,養了250頭小綿羊呢

4: 新得 à 富良野/美馬牛,夜宿Cottage Himawari民宿 (http://www.furano.ne.jp/nakafurano/tomaru/index.html13號那個就是)     

到富良野和美瑛一帶有很多特色的民宿,自由行就是可以一嘗這些地道日本人的家庭不過老公對洗手間和沐浴有很高的要求,所以不能考慮那些沒有私人衛沿設施的民宿這可增加了難度,幾經辛苦最後預訂了Cottage Himawari民宿,附合了老公的要求~~

5: 富良野,夜宿Cottage Himawari民宿                                                   

6: 美瑛 à 旭川 à 札幌,夜宿東橫Inn北口                                               

7: 札幌 à 小樽,夜宿朝里川溫泉宏樂園

(http://www.otaru-kourakuen.com/)                                                   

旅程接近尾聲,所以我特地安排了最豪華的住宿於這一天

,晚上在房內慢慢品嚐懷石料理,而且我還預訂了有私人露天風呂的房間和老公好好享受一下
~~

8: 小樽 à 新千歲空港                                                                  

呵呵,暫時我的行程就是這樣了,其實這個行程也和正常人的有少許偏離(最主要是去了不多人會到的新得),不過我就是喜歡和別人不同~~

另外比較頭痛的就是膳食了~~其實我真的很想大吃北海道長腳蟹,可是老公不吃啊,一個人那有機會吃呢~ 魚生麻,我和老公也不好吃所以呢,我還在尋找非一般人會吃的東西,大家可有提議?


10 則留言:

  1. haha, 你住宏樂園呀? 私人風呂+懷石料理好貴的啊.......... 新得的牧場真的好特別, 可以同小綿羊玩遊戲咯 北海道除咗食魚生, 仲有好多野食架喎。e.g.拉麵拉, 札幌拉麵好出名的, 另外一般的日式料理都有得食架喎, 唔會淨係食魚生o既, 餃子都好似好好味的

    回覆刪除
  2. lala:係呀,都貴架,所以話係最豪華既住宿lor ...我都會去食拉麪,不過都唔可以餐餐都食架,其實我都想試下d海鮮,d人真係講到好好味,話係hk食唔到架~~

    回覆刪除
  3. 我果時都係住東橫inn咖~ 唔錯!!  你地可以一嘗正宗北海道拉麵喇~~

    回覆刪除
  4. 行程安排得好精彩喎! 我未去過架! 唔知幾時有機會去呢?

    回覆刪除
  5. 富良野同美瑛,我都好想去呀!好想試o下置身花海o既感覺,亦都好想試o下住民宿呀!

    回覆刪除
  6. 嘩, 好恨住宏樂園啊! 好high呀!  其實第二日可以行吓札幌, 狸小路嗱!  去吓札幌地標嗱, 時計台呀, 大通公園呀, stella place , seibu, dimaru ......狸小路買手信, 係第四,五目有二間免稅和九折架! 問吓就知.   狸小路都有好多囖食既呢!

    回覆刪除
  7. 好想去旅行好想去旅行好想去旅行好想去旅行好想去旅行!

    回覆刪除
  8. 珍納:籌備下啦...計劃都要幾個月架... TheMay:其實第二日既行程係個特別活動,不過仲同日本個邊溝通緊,唔知安唔安排到...所以仲係未定lor,其實如果唔得,我可以會去函館都唔定~~ little bunny:你成日去旅行,遲d一定可以去睇花海既~~ V&E:我都係機緣巧合先可以去北海道咋~ bear:係呀,我見東橫inn平得黎都幾好評語~~ 阿咪:一定會~~  

    回覆刪除