2007年5月5日 星期六

RMK唇膏

今日食完午餐就係時候去做d c9野勒,之唔係去拎免費RMK唇膏

之前收到電郵,九龍酒店西武琴日開始每日10點同2點都會有免費禮品限量派發...我當然唔可以場場都去啦,不過睇完覺得RMK唇膏好吸引,係貨size黎架,賣$210呢~~所以決定去睇一睇,如果太多人咁就算啦~~

差唔多2點到已經睇到人龍啦,我就派老公去數下人頭,因為限派200枝...我去到原來係141,老公係142...咁當然無顏色選擇,不過隻色都好靚,係42號既shiny pink gold....粉紅得黎又見到點點閃呢...果然係我鐘意既shiny喎...老公幫我拎多枝,呢到成$420啦...so happy


16 則留言:

  1. 嘩! 咁著數既~ 你老公真係有你心呀~~~

    回覆刪除
  2. 好靚呀!! 不過今個月沒有時間去啦.

    回覆刪除
  3. 嘩, 你又有免費筍野, 點解我成日留意唔到? 正啦, 免費有支shiny pink的唇膏, 你老公好好呀, 肯排隊同你拿多一支, 真好

    回覆刪除
  4. 又幾著數喎, 仲要你老公肯陪你排嗰下正喎.

    回覆刪除
  5. 我都有聽聞過, 原來真係咁荀! 你真叻!

    回覆刪除
  6. 貓眼:唔著數我又點會出動呢~~雖然人龍內唔多男既,不過都唔係得我老公一個 La La:因為你唔夠我c9呀,唔會好似我咁慳,所以咪留意唔到lor ...咁老公又無野做同我一齊排咁就梗係幫我拎多枝啦 七七:哈哈,我老公都係被迫一齊排架咋 fiona:佢只係呢3日有野送咋...好似下星期都有~~

    回覆刪除
  7. 朱太:係呀,如果去開尖沙咀都不妨去睇下有無得拎

    回覆刪除
  8. 住喺市區真係好,有咩荀野去攞都方便啲

    回覆刪除
  9. 你老公真係好! 我老公肯定第一時間叫我走... ...

    回覆刪除
  10. JK:如果老公唔想排,其實佢可以自己去行街既...等我拎到咪call番佢lor~~你老公叫你走,你咪叫老公放低$210俾你就可以走勒 魚露: Thy:咁有係呀,我去拎野仲慳番車錢添

    回覆刪除
  11. 嘩 你老公真係唔話得

    回覆刪除
  12. 江夫人の小小 : 老公跟得我多,所以都慣左陪我做c9野架啦

    回覆刪除
  13. 正呀!!  俾我..我都會叫埋老公去攞!!  嘿嘿~

    回覆刪除
  14. 你老公對你真好喇~~好唔好用呢?

    回覆刪除
  15. ^0^張大少奶^0^ :我覺得枝唇膏幾好呀~ 敏敏敏 :哈哈,不過我老公其實都有少少唔好意思架~  

    回覆刪除