2007年5月22日 星期二

0522的晚餐 ~ 菠菜茄汁肉碎雞球燴意粉

今日本來唔打算煮飯既,因為見HSBC滋味星期二既半價食肆優惠就黎完,就諗住同老公搵番間平時好少機會會去食既貴價餐廳食下...其實都選定左去邊間架啦,點知老公遲遲都唔出門口...等多幾等,我就問老公係咪唔想郁呀...其實唔想郁,留係屋企都可以煮到野食既...點知,老公打蛇槌棍上即刻就話唔出去喎...咁我唯有將雪櫃僅餘既食材拎黎煮啦~~

煮得白汁多就改下個汁啦,雖然無蕃茄又唔想開罐茄醬,不過就咁用茄汁味道都ok喎...我再落左少少紅酒,效果唔錯呢...老公都話好味道,仲食左兩大碟...搞到我留得一個便當咋


13 則留言:

  1. 我今日都係煮pasta喎,不過我煮長通粉

    回覆刪除
  2. 我今晚都係煮意粉呀!!! 我煮闊麵

    回覆刪除
  3. 想問你張相的frame點整架? 好得意呀!!

    回覆刪除
  4. yan: 我日日都想睇下你整咩食, 你應該可以做返個電視節目"YAN CAN COOK"嚟代替而家果個主持人呀! 我都想知你個photo frame點整架?  點解你地d相可以噤細既?

    回覆刪除
  5. 話就話攞雪櫃僅餘既食材煮,但一啲都唔簡單,好有心機!!

    回覆刪除
  6. 你整俾你 honey 食呢個係咪叫做 "只想您燴意" 呀???

    回覆刪除
  7. 我鐘意茄汁多過白汁呀!開胃d,可以食多d,呢個正呀

    回覆刪除
  8. 其實我覺得用茄汁好味過用茄醬的..

    回覆刪除
  9. 我噚晚都整左茄汁雞柳意粉呀!

    回覆刪除
  10.  我今晚都係煮意粉呀!!  

    回覆刪除
  11. 茄汁意粉,好味呀!

    回覆刪除
  12. little bunny:係呀,味道都ok架~~ SaSa:呢日好旺煮意粉喎~~ V&E:真係心有靈犀勒 敏敏敏:不過齋用茄汁既顏色就無咁靚lor~ vyvy:咁又係,茄汁真係開胃d...所以我老公食左兩大碟啦~ 七七:咁都俾你諗到個咁貼切既名...下次輪到你煮啦~ Soldier:多謝~ 妙妙:你呢排都整好多野食俾honey啦...睇到我流口水呀~~ Innis:哈哈,你次次都讚到我咁勁,我會唔好意思架...其實d野食唔係你想像中咁難整架,我得你都得呢~~你都試下去 http://www.johnson-wang.idv.tw/  download photocap黎用下啦~~ Chan See Nine:意粉係我地呢d家庭必備食物呢~~而d相框呢,我係用photocap呢個freeware整架,你去 http://www.johnson-wang.idv.tw/  download就得架啦~~ JK: pasta方便易煮,o岩晒我地啦~~

    回覆刪除