2007年5月1日 星期二

緣份‧初夏の北海道

幾經曲折,我終於可以告訴自己個半月後,我和老公就會身在北海道了

每年一度的旅行盛事又是開始籌備的時候了,本來最好是9月去,因為可以慶祝結婚記念,不過公司的大型活動定了在今年10月,那麼9月當然是忙得不可開交之時,想放假相信不大可能~~而6月又是老公要清假的日子,所以也就決定6月去旅行好了...上年的蘇梅行也是在6月呢

3月尾已經開始留意旅行價錢,4月復活節的價錢實在很貴呢...幸好6月份也算是淡季,相信價錢會回落~~

但是我們沒有一個特定的地方一定要去,上年老公開出「陽光與海灘」的主題,結果去了蘇梅島~~今年,我又叫老公開個主題,結果是「尋幽探秘」...結果入選的有印度、埃及、西藏等地方,而最有機會成行的相信是埃及,因為其他地方我和老公都怕自己會水土不服...埃及算是比較好一點吧,但也不敢來自由行,參考了不同旅行團,價錢大概是每位7千多元~~

不過,有一天卻讓我在蘋果日報看到一個東方航空經上海到札幌的優惠package,出發日期最遲是6月尾,價錢只是$2389~~嘩,實在太吸引了,我打電話查詢過,加上機場稅及附加費等雜項,實價是每位$3789,包2晚酒店呢...這個價錢能夠去北海道,相信也是一個難得的機會...就這樣放棄了「尋幽探秘」之旅,努力的參考北海道的資料,務求能有一個初步的行程大概以決定逗留多少日在北海道,因此上星期開始我便埋首於一大堆資料當中,就連飯也沒有煮呢

短短幾天時間,我已經草擬了不下4、5個行程,最少8天,最多12天讓老公選擇...可是老公總不能明確的告訴我他能請多少天假,8天行程一定無問題,12天的也可考慮...而我當然想玩多幾天啦,而且北海道實在很大,沒有車牌的我倆又不可以用自駕遊的方式遊覽,受制於交通工具的班次下,8天其實也去不了很多地方~~不過我也打電話查詢一下,6月22日出發,28日離開停上海2天再於30日回香港還有機位,那小姐告訴我不能pencil mark,要我即日交deposit才可留位,而且告誡我要快點行動....本來也決定當晚放工後去留位的,可是那天晚上下大雨,我和老公又覺得不急在一時,所以就沒有行動,而且老公還沒決定去多少天~~可是就因為這個決定令我很後悔

3天後我們動身去留位,怎料得到的答覆是機位已滿,只能列作後補~~這一刻簡直是晴天霹靂,那我們只好check其他出發的日子,整個6月都check過了,就是已經沒有機位...天啊,怎能夠這樣,我還花了不少心血計劃行程呢...心冷了一大截,我的面色也變了

極度失落的我走出旅行社,向著老公罵怨他不早些決定日子行程,害我錯失了一個超荀package~~老公說還可以訂其他航空公司...這個我當然知道,但是價錢就不是這回事了,用6、7千買個北海道package我才不要呢,那不過是個亞洲地區,這個價錢卻可以去歐洲那些遙遠的國家~~

但是老公還是和我去其他旅行社查詢,不出所料,其他航空公司的價錢實在太貴,不會在我考慮之內....最後我們入到專辦自由行的專業旅運,不死心的我繼續查詢東航的札幌套票,希望得到一個不同的答案,可惜結果還是一樣~~那職員知道我們的取向是平價機票,又問我們打算玩多少天,我便答到至少也要8天啊~~沒想到他竟然給了我們另一個推介 - 就是大韓航空,機票有效期剛好是8天,想多幾天也不行~~

他很努力的幫我們查機位,整個6月都查遍了...就只有6月16日出發並於6月23日回程可以成行,他說也只是剩下2個機位,如果我們多過2個人也一樣不行呢~~價錢是每位$3150,加上機場稅也不過$3547...不過沒有包酒店...不過酒店我可以訂平價的,那職員很好的告訴我們可以先留位,不過這機票一定要在5月1日前付錢,那麼我們尚有3天時間可以考慮~~

昨天我們就去了付機票錢,即晚我也上網訂了東橫Inn札幌站北口的酒店,16號晚的房間更只餘下8間呢,幸好也能順利預訂,一晚要9240日元,大約港幣$610~~那即是說機票連2晚酒店費為每位$4157,比東航的套票相差$368...如果東航套票最平的酒店已滿改為貴$200元的酒店,差價更只是$168呢....這個deal實在很不錯,心情頓時又恢復了過來~~

一直以來,我也只是一心在冬天到訪北海道,因為有我很想看的雪祭...剛過去的一屆我也有留意價錢,起碼過萬元一個人呢~~實在貴得不化算,不得不放棄....只是我是從沒有想過於夏天探訪北海道的,不是這次機緣,我是不會知道原來夏天的北海道更是難得,因為相比冬天的日子,夏天的北海道只有6月至9月這4個月時間,7、8月更是旺季呢(即是也要差不多萬多元一個人),現在於6月下旬的日子出發,正正就是北海道的初夏,就此讓我和初夏的北海道遇上了

雖然只得短短8天,相對於日本面積3分1的北海道,我得放棄很多地方,這會是我能再訪北海道的理由呢...我現正在努力計劃行程和搜尋特色民宿呢,如果大家有任何推介,請多多留言啊~~

 


10 則留言:

  1. 你就好啦,落實6月去北海道 ,我有望今年還晒啲債,所以我諗我下半年都冇得去旅行囉 。其實大韓航空好過東方航空好多,大陸啲航空公司好多時都會delate架,我上次去九寨溝時架機就遲咗起飛,但係又話唔到畀我地知要等幾耐,最終等咗6粒鐘,所以我唔會揀大陸既航空公司 。

    回覆刪除
  2. 有得去旅行,邊間航空公司都無所謂啦~~ 我五月尾會去新加坡,妳去過嗎?有沒有任何推介?

    回覆刪除
  3.   嘩..好開心呀..雖然幾經波折...但最終都能夠 book 成..好等你開心呢~~ 希望你同老公玩得開開心心...相信初夏既北海道也是不錯的 !

    回覆刪除
  4. 嘩, 你好勁, 竟然搵到咁平的package, 你大韓的機票唔包酒店? 駛唔駛轉機? 唉呀你早講嘛, 我朋友又係6月去, 佢剛confirm了國泰假期, $78xx!!! 因為我有朋友6月都去北海道, 所以我都睇緊北海道9,10月的package, find out直航package只有國泰, 6-9月機票連3晚酒店, 價錢為$7500起!!!某些日子還要surcharg, oh my god!!!不過要我轉來轉去我老公可能寧願俾多 d 錢

    回覆刪除
  5. 嘩,好開心呀~~~ 諗定晒啲野最後book唔到真係好頭痕,我啲沙巴package一開始都係無機位,搞到我勁失落,好彩後來左度右度,終於都揀番個稱心滿意既package,咁先開心番咋。 預祝你地玩得甜甜蜜蜜,開開心心!  

    回覆刪除
  6. Joey媽:係呀,知道book唔到個一刻真係勁down呢~~都唔知點解咁多人去旅行既呢~~你就黎去沙巴啦喎,好好享受下啦 La La:唔係呢種價錢我就唔會考慮去北海道架啦,都叫好彩啦 去札幌既直航只係得國泰架咋,其他所有都要轉機...但係大韓雖然要轉機但係差成3千蚊喎,兩個人就講緊6千蚊,辛苦d都抵啦~~宜家所有酒店都係我自己book架~~你要努力搜尋下d荀package,不過如果一定要直航就唔使搵啦 碧姬:多謝你呀...我見你去歐遊都好開心...希望我既北海道之旅一樣咁精彩 fiona:你有員工價去旅行梗係唔好徒啦... JK:原來你5月尾去新加坡...我都未去過呀,聽好多人講都話無咩特別,所以雖然平都仲未諗住去 thy:想要平價機票當然就好難有d舒服既航空公司架啦....你還晒d債就大把旅行等你去啦~~

    回覆刪除
  7. 好羨慕呀!返o黎同我o地分享呀!

    回覆刪除
  8. little bunny:一定一定~~

    回覆刪除
  9. YAN, 你呢個時間去, 可能仲會遇上X衣草同介花子田呢~ 不過講真, 大韓我敢搭, 東方呢... 點平都唔好攪我~ 怕怕...  

    回覆刪除
  10. 魚露:希望見到好靚既花田...你係咪去過啦,有無推介呀? 可能我搭過東航又覺得無咩野喎

    回覆刪除