2007年5月12日 星期六

Kanebo T'estimo 眼影

哈哈,上個星期換左RMK唇膏,今個星期再接再厲去九龍酒店西武換贈品...而我睇中既就係今日2點個場派發既Kanebo T'estimo 眼影

我又拖埋老公一齊去,今次仲比上次遲去到,成2點1先到,人龍已經開始移動,不過仲未滿額喎...老公就打PSP黎打發時間,不過今日排隊既時間比上次仲要快,我地原來係第159同160...半個鐘都唔使,我同老公已經順利拎左2盒眼影走啦

本來以為2盒眼影都係一樣既,點知打開左黎睇先知原來唔同色,一盒係粉紅色,一盒係粉金色...本來我諗住將一盒眼影同上星期多左個一枝RMK唇膏分別送俾我兩個妹既...點知宜家發現係唔同色,我又唔捨得送喎...一枝唇膏又唔可以兩份分...所以就收番呢個念頭勒...嘻嘻,我都係貪心架啦

今日去一去又賺左四百幾蚊啦


6 則留言:

  1.   好靚呀 d colour...可惜我住香港..又無理由無野做專登去拎.........haha...你又可以化個靚既眼妝喇

    回覆刪除
  2. 咁又係,但係我見都有唔少人係專登出黎拎架~~

    回覆刪除
  3. 點解有得拎眼影既? 係咪要有invitation card先得架?

    回覆刪除
  4. 珍納:九龍酒店間西武人流唔多,可能想整旺d個場,所以搞呢d活動lor...唔使invitation card架~~

    回覆刪除
  5. TheMay:因為我收到西武既email呀~

    回覆刪除