2007年5月25日 星期五

0525的晚餐 ~ 白酒蒜茸香菇炒意粉配牛扒

今日放工行去巴士站,雖然只係幾分鐘路程,不過已經覺得好熱...本來仲諗住去sogo行一轉,不過真係熱得滯,所以都係番屋企好過~~

天氣熱辣辣,我同老公都唔想出街...本來都諗過叫外賣,不過又唔知食咩...最後都係決定煮意粉,好似食左好多餐意粉,不過唔緊要啦,改下個煮法又當新野食~~

所以今次首次用白酒炒,唔錯喎...仲炒得幾乾身呢,同平時煮既意粉唔同味,好食呀

牛扒亦好嫩滑,yummy~~食完仲可以食琴日剩左既o者喱,仲有冰凍糖水...so good~~



12 則留言:

  1. 好好味錦~~好想食意粉tim!

    回覆刪除
  2. 有時都想煮o下西式o野,不過奶奶同我o地買o西餸,真係無乜機會呀!

    回覆刪除
  3. little bunny:你99真係日日都買晒餸俾你咁嚴重? 朱太:你煮d意粉仲正喎~~ soldier:係呀,煮意粉係方便得黎又算健康既食物~

    回覆刪除
  4. 用白酒炒真係唔錯gar~辣辣地咁又解左d油利,正!!

    回覆刪除
  5. 大傻:大重白酒味道就唔o岩我,不過少少地就好好味~

    回覆刪除
  6. 見到都好吸引喎! 下次又試下先!

    回覆刪除
  7. 睇落好似响出面d餐廳食咁添啦

    回覆刪除
  8. 其實奶奶又唔係買o西一個禮拜o既餸比我o地,只係因為一個禮拜,我o地只係得兩日可以煮飯,有時D餸會食唔切。 點解一個禮拜只係得兩日可以煮飯?因為星期六、日,一定唔煮,休息呀!整一餐實在要用太多時間。然後一至五,其中有兩日返奶奶/亞媽屋企食飯,仲有一日老公返學,一個人當然唔煮啦!o甘咪得番兩日,假如約o下朋友,可能得一日可以煮飯呀!

    回覆刪除
  9. Little Bunny:你仲可以每星期2日番99/娘家食飯呀...我少左番去好多啦,因為懶~~其實煮意粉好簡單,可以搵日星期六/日試下~~ 露絲:多謝讚賞~~ V&E:係呀,用白酒煮意粉係唔錯架呢...快d試下啦~

    回覆刪除
  10. 睇黎你地都係鍾意食西餐多 d 喎

    回覆刪除
  11. bluebluegirl:其實係因為我懶咋...西餐煮得方便d呀麻~~

    回覆刪除