2007年5月24日 星期四

0524 ~ CP之SAB三朵金花聚會


上次聚會時我病病地,難得Joey媽忙於湊女都相約上黎玩,真係開心勒~~


原來湊小朋友真係幾攰架喎..基本上真係每一秒都要睇住佢,望少一眼都驚佢會有意外

...果然係勞心勞力~~


其實Joey妹妹都真係一個好乖既小朋友,又聰明...其實我都幾羨慕Joey媽...如果我第日有個咁叻咁可愛既女就好啦

...小朋友永遠都係咁開心,自我娛樂都可以玩到卡卡笑
...下面呢個動作就係佢新發掘既瑜珈動作...雙腳可以凌空飛起...幾勁


佢仲不斷叫阿媽睇添呀~~我終於都明白點解做左人媽媽就無時間同朋友聚會啦...Joey妹妹,你要繼續咁乖呀~~




7 則留言:

  1. 初時你還擔心屋企冇玩具招呼Joey BB,原來小朋友會自己發掘咁多遊戲,單是梳化和小几就令她樂不可支。JoeyBB咁乖咁叻,幾個鐘都卡卡笑唔扭計,但我看著她跑來跑去也有點累呢,所以我從中肯定,我真是不適合生小朋友,還是與人家的可愛BB玩好了!

    回覆刪除
  2. Sher:係呀...原來我張梳化可以係"sir"滑梯,真係估唔到 雖然攰,不過睇到Joey玩得咁開心,我都覺得好開心喎~~ 鐵男知道你唔生會唔會失望呀

    回覆刪除
  3. 其實我成日都想見你地,好鬼掛住你地,不過每逄放假,我一係陪老公,一係陪娘家,所以見朋友既時間少之又少。 今次佛誕假期,Joey爸無假放,我上星期日又啱啱陪完娘家一日,難得機會,梗係要搵自己班friend出黎聚下。吳家係我既首選,第一係掛住女主人,第二係每日見住吳家既美食流晒口水,望住部電腦真係相當辛苦,所以一定要品嚐一下你既廚藝。 好開心一約即成!搭車黎既時候我好期待,哈哈,成個細路仔咁。 多謝你地咁錫Joey,佢喺外人面前會特別乖,而且吳家地方咁大,又有樓梯上上落落,佢梗係開心啦。 吳太唔洗羨慕我呀,你同你蝦子餅既結晶品都一定會秉承你地既優良品質。因為「中大出品,必屬佳品」嘛!

    回覆刪除
  4. Joey媽: 我屋企隨時歡迎你地上黎玩架,有時間咪call我lor 希望真係可以承你貴言啦~

    回覆刪除
  5. haha,你哋吳家都快d 添個新成員玩下啦

    回覆刪除
  6. 三人很像無線三演員!!!

    回覆刪除
  7. soldier:係咩? lala:唉,呢d野唔係想有就有架麻

    回覆刪除