2007年5月23日 星期三

方便人蔘雞湯


今日係Sogo一年一度既週年慶開始之日,我睇左份宣傳單張之後就好想去買野勒...因為真係好抵呢~~

咁我去尖沙咀sogo就比較方便,今日就係sogo超市買左兩樣野...其實主角係呢個人蔘雞湯包,因為之前老公見過已經想買,不過個時未有特價,我覺得貴所以無買到...見到sogo大減價,今日$97就有3大包(3包原價$209.7架),一包內有一隻雞架...買緊隊既時間見到好多人買呢個博多即食麪,5包裝特價$19.9,所以順手拎埋...其實仲有好多野想買,不過3包人蔘雞湯包已經好鬼重,所以就收手...第日再去入貨~~

番到屋企叫老公幫手開一包加少少水煲滾佢,再落埋雪櫃包雲吞做人蔘雲吞雞湯當晚餐...而我就仲要趕去街市買野準備明天聚會既美食~~

為起今餐都係三十幾蚊,味道唔錯架,而且隻雞入面都有d飯架,真係有d似係韓國食既人蔘雞...老公話想拎包俾佢阿媽試添喎...大家不妨去買黎試下~~


4 則留言:

  1. 人蔘雞湯我都想買, 不過實在太逼逼逼逼逼逼啦!! 仲有好多野想買買唔到... 等過幾日cool down 一下再去..

    回覆刪除
  2. 嘩! 我抵喎, 等我都去下逛逛先

    回覆刪除
  3.   我尋日都去左 cwb sogo..嘩多人到丫..好似唔駛錢咁.. 我都有買 d零食呢 ~~

    回覆刪除
  4. 碧姬:我都想像到cwb sogo既場面..所以都係去tst算數...haha bluebluegirl:去行下點都會買d野架喎...做足準備呀~~ Crocobone:你去cwb sogo呀...呢邊tst sogo少人d無咁逼,不過比起平時就真係好多好多人黎啦...我都諗住再去多次

    回覆刪除