2007年5月23日 星期三

0524宴客餐單

今日咁夜先post網誌係因為我忙於準備明天聚會既食物~~

難得Joey媽話上黎吳家玩,我當然非常歡迎啦~~不過今晚都係準備左少部份野咋,仲要多得老公相助切野先可以快d完成任務~~今晚既準備包括

用魚肉釀好左豆卜(呢個係我第一次整既菜式)

整好左一大兜薯仔長通粉沙律

整好左雙色o者喱杯(因為有小朋友黎就諗住整d顏色靚d既食物,我都係第一次整架咋)

煲左好大兜白果腐竹糖水

聽日仲要出去買料準備粟米燒賣既親子廚房節目,一齊整麪包布丁

另外仲諗住煮檸檬雞翼同埋吞拿魚酥皮盒(第一次整)

唔知可唔可以整得晒呢

好啦,宜家要去洗白白啦~~


10 則留言:

  1.  
    我正在做畢業論文,阻你小小時間,希望你可以幫我做份問卷 http://www.my3q.com/home2/166/keresa/18754.phtml 請幫忙吧!!!有冇去過disneyland都可以做ga.... 順便Forward埋比你d fds啦...thanks~!!!

    回覆刪除
  2. 好似好豐富咁喎

    回覆刪除
  3. 咁好o既老婆大人去邊樹搵呀... 哈哈哈... 正宗入得廚房出得廳堂...

    回覆刪除
  4. 看到你咁寫我都好想吃呀. 唔知道幾時請我們這班9月新娘去你家搞party 呢 ?

    回覆刪除
  5. 我都好想食呀, 何時是到9月新娘呀!

    回覆刪除
  6.   整好記得要影相呢..相信一定唔錯 !

    回覆刪除
  7. 勁呀! 一個人整咁多野? 一定好好味喇!

    回覆刪除
  8. 出門口前看到你個blog就已經流哂口水嘞! 要你前一晚費神著手準備,真係辛苦哂,還要出動到吳生,你記住向吳生轉述我們的謝意呀!

    回覆刪除
  9. Sher:無相干...有幾何可以請到你地上黎玩呀...咁難得梗係整好少少啦...吳生見我係廚房埋頭苦幹唔理佢,所以咪入黎搞搞陣lor~~所以就分配d切野工作俾佢...佢又成機係度扮勁 Soldier:唔好讚我咁多啦 V&E:得一對手所以要之前個晚準備定lor~ 碧姬:影左啦...有得睇呢~~ SS:你地夾好時間就通知我啦...你都要負責番一味簡單既食物架~~ fiona:幾時都得啦...不過每位靚太都要整一味架喎 小肥:我都想可以入得廚房出得廳堂,不過仲有排學呀~~ bluebluegirl:都叫夠食啦

    回覆刪除