2007年5月20日 星期日

Cheesy Bites扭扭批


今晚好懶呢,唔想煮野食...問老公食咩好,老公話佢之前和同事試過Pizzahut新出的Cheesy Bites扭扭批話幾好味,問我有無興趣試~~

於是就決定叫個扭扭批外賣速遞,呢期剛申請左東亞卡,所以就可以叫呢個6折餐勒

Cheesy Bites扭扭批(大批)、千層肉醬闊麪、小食格格拼、百事兩罐 = $185 仲送多個秘制雞槌添~~

呢個扭扭批都算ok,咁我同老公咁鐘意食芝士,所以就幾鐘意啦...不過如果唔好芝士既都係叫番平時個d就得架啦~~

兩口子當然食唔晒呢個餐啦,我留左塊薄餅同2件雞聽日做晏,千層肉醬闊麪原封不動,加埋半盒雞槌會留番明晚做晚餐,食完去上堂就剛剛好勒

 


8 則留言:

  1. haha, 我都試左扭扭批堂食的二人餐, 5個人吃都吃到飽飽的 我覺得三重芝心批好味過呢個扭扭批呢

    回覆刪除
  2. 我諗堂食應該會好味d... 等我下次試下先...

    回覆刪除
  3. 吳太, 我都好想快 d 試下個扭扭批呀!!! 我又係芝士人... (快要變身米芝蓮~~) 咭咭咭~~~

    回覆刪除
  4. 七七:你有排都唔會變米芝蓮啦...我就已經係啦 小肥:咁堂食應該新鮮熱辣d既~~ soldier:都算ok架 lala:三重芝心批我未食過呀~~

    回覆刪除
  5. 好食嗎? 好想試試呀

    回覆刪除
  6. 新出o左扭扭批呀!試o下先 每次o係pizza hut叫餐,都實係食唔o西,仲可以留番個飯/意粉第日帶lunch

    回覆刪除
  7. little bunny:係呀,今次一餐變三餐 bluebluegirl:味道都算ok啦~

    回覆刪除