2007年5月7日 星期一

0507的晚餐 ~ 韓國辛辣麪

今日又要上堂勒,不過屋企都無咩食物喎...突然好想食辛辣麪,所以就落樓下既超市買左幾包....好耐無食啦,好味道...唔好講笑,我試過係間韓式快餐店叫左個拉麪,點知佢竟然用辛辣麪當拉麪喎,個次仲收我廿幾蚊添喎~~

食完碗麪仲有老公鐘意食既雪夾糕做甜品,好平架咋,$9.9就有10件...抵食又好味



16 則留言:

  1. 成日都聽見你去上堂,你學緊咩呢~~ 係呀!喺出面食嘅韓國拉麵同辛辣麵都差唔多!!

    回覆刪除
  2. 妙妙: 呵呵,我係去學爵士舞呀 ...星期一上堂,不過就黎學完一個course啦...今日o岩o岩學晒一隻舞,好開心可以好完整咁跳完一首歌 下,原來出面d韓國拉麪真係用辛辣麪架...咁我以後都唔出街食韓國拉麪啦~~

    回覆刪除
  3. 辛辣麵我都鍾意食呢!!

    回覆刪除
  4. 我每星期都有學跳舞,一星期兩晚。跳funky dance同reggae。勁流汗,勁好玩。係喺邊度學?學左幾耐...??

    回覆刪除
  5. 我昨天吃足料出前一丁,妳今天食足料辛辣麵

    回覆刪除
  6. son son:我已經肥到無得救架...諗起都傷心 JK:就係見你食麪挑起左我既食慾 妙妙:我不過報工聯會平平地咁學,佢一季12堂,都ok架,而且係屋企附近上堂(行10 mins咋)...不過夏季課程夾唔到時間,所以學埋呢幾堂就要暫定啦~~我都當係做運動既機會 敏敏敏:係呀,辛辣麪d麪質都幾彈牙架...所以我都好鐘意食~~

    回覆刪除
  7.   haha..我反而想讚你隻蛋煎得好靚呢

    回覆刪除
  8. 韓國辛辣麵好食啊

    回覆刪除
  9. 你碗麪好吸引 d餸好健康

    回覆刪除
  10. 我唔食辣, 但對你個"雪蛤膏"有興趣喎! 平時唔覺有得賣 :)

    回覆刪除

  11. Ivany :補得到又唔mind喎
     
    珍納 :你留意下呀,我都係惠康買之麻~
     
    七七:好易煮o者,你就煮黎食下啦
      JaKa Footprint 今日咁o岩有菜咋~
     
    江夫人の小小 :係呀,你又鐘意食辛辣麪呀~
     
    碧姬:隻蛋唔係煎架,係煮好左先放既,跟住用d熱湯不斷淋上蛋面就可以架啦~

    回覆刪除
  12. 下之試o下個雪糕夾餅先

    回覆刪除