2007年5月13日 星期日

0513的午餐 ~ 菠菜白汁焗雞球長通粉

今晚打算同99食晚飯慶祝母親節,而我娘家就定左星期二食飯~~

所以今日晏畫就留係屋企啦...反轉廚房既物資就整左個 - 菠菜白汁焗雞球長通粉

今次個雞球係塗左蛋汁先拎去煎架,效果又唔同左喎,好味道~~而屋企已經無晒意粉啦,得番長通粉,不過用黎配白汁一樣咁正


4 則留言:

  1. 通粉好吸引,仲有冇呀

    回覆刪除
  2. vyvy:仲有3分1包咋...睇黎我要去入番d貨先得勒

    回覆刪除
  3. 師姐~~我終於過來留下腳毛了 , 其實之前都在留言樣留過言了, 不過未被注意得到, 見到你盡心盡力煮飯, 我真慚愧了, 希望未來日子我可以追上你1/3的進度啦 (可惜我老公正飯桶, 只要沒有白飯的一天就會話我煮 "雜糧" 累他不夠飽肚 )

    回覆刪除
  4. NLCY:我見到你之前個留言呀,不過我通常都好少係留言板個邊回應...你係呢到留我就一定會知 唔係呀,我見你都不時煮飯仔呀....我老公同你相反,佢鐘意食包或者粉麪多過飯...咁樣你就煮多d飯俾佢食啦,最簡單整d蒸飯咪得lor

    回覆刪除