2007年5月29日 星期二

0529的晚餐 ~ 菠菜珍寶腸熱狗

老公見我買左佢鐘意食既珍寶腸不知幾開心,仲問今晚係咪食熱狗~~我本來無預到整熱狗架,不過見老公咁興致勃勃就改整熱狗做晚餐~~

老公仲自動請纓話落街買熱狗飽,可見佢係幾咁想食

今次開左香草味同芝士味...老公話兩款都好好味,比上次係吉之島買既更加好味呢~~食完兩大個熱狗,真係飽到上心口呀~~


14 則留言:

  1. 呢隻腸出晒名好味同貴架

    回覆刪除
  2. 邊隻黎架? 可以影個packing黎睇下嗎?

    回覆刪除
  3. V&E:我係《sogo超市掃貨》個篇日誌已經影低左珍寶腸既packing啦~~ http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c7r8kVeLBhgu0OPoDT1OLknQ9Q--/article?mid=3540&prev=3541&next=3518 小杯:係呀,一早知佢貴架啦,咁味道當然要有番咁上下啦...見抵先買黎食下啦~

    回覆刪除
  4. 整得好似好正,仲以為係買番o黎呀!

    回覆刪除
  5. 哇!隻熱狗咁有睇頭,睇見都想食呀!食啖先

    回覆刪除
  6. 一定好食過出面賣的n倍

    回覆刪除
  7. jaka footprint:如果同快餐店比既話都應該足料過佢地既,但係同美式餐廳比就唔敢包啦 vyvy:都係多得條珍寶腸夠份量~~ little bunny:係街賣應該唔會落菠菜...哈哈~~ little twins:味道都唔錯架

    回覆刪除
  8. 你個熱狗飽係乜野牌子0架?賣相好靚噃!我都想整熱狗呀!

    回覆刪除
  9. Sher: 個熱狗飽只不過係嘉頓牌,間間超市都有得買個隻咋,我都好似無見過其他牌子喎~~我有焗個熱狗架,咁樣就有外脆內軟既效果,細個d多士焗爐都應該整到呢個效果...如果唔係就用煎pan烘下個熱狗飽都一樣得...呢個步驟一定要做架,唔係就唔好食架啦~~ bluebluegirl:多謝

    回覆刪除
  10. 個包加芝麻又好似靚仔D喎~我下次又試下先~^^ 我前晚都整左熱狗呀~^^

    回覆刪除
  11. 唔該哂! 因為西田大減價都有熱狗腸賣($36.8, 西田咭再95折$35),我的同事都掃了不少,我咪俾你幅靚靚熱狗相同事睇囉,佢地話唔似嘉頓包,叫我問0下你有冇其他牌子喎!  

    回覆刪除
  12. ironman:整左黎食未呀? 蠍:間唔中食下熱狗都唔錯架~

    回覆刪除