2007年5月12日 星期六

CPK悠閒下午茶

老公今日依然係短週,懶洋洋的兩口子沒有收到肚餓的訊息...結果是3時多才去吃東西~~

老公選擇了海港城的CPK吃下午茶,但份量卻像在吃晚餐

我們一向愛吃CPK的沙律,所以就叫了一個燒雞凱撒沙律(半份)...老公又想吃薄餅,於是點了乾蕃茄辣肉腸芝士薄餅~~下午茶的優惠只是加$10就可以有兩杯飲品罷了(還要是叫了全份沙律或薄餅或意粉才可呢)...我要了Iced Tea,老公要了雪碧...這些飲品當然是無限添飲啦,數一數,我也飲了5,6杯呢~~

我們坐在窗口位置,有無敵維港景陪伴份外覺得舒暢,沙律保持水準,只是略嫌雞肉乾了一點...而薄餅則香噴噴,批底薄而脆,很是美味...CPK還是海港城這家分店最好吃

我飽得決定今晚不吃晚飯了,但其實我只不過吃了三份一個薄餅,老公吃了三份二呢...十分厲害


6 則留言:

  1.   我前日同 uncle 去旺角個間 cpk...個晚我地覺得全部叫錯晒.....d野麻麻...比較咸... 睇黎下次我地要轉去海港城食喇~~~~~~~€

    回覆刪除
  2. 係呀,旺角個間d質素係差d架...我上次去就覺得油左d同咸左d~~

    回覆刪除
  3. 無限添飲!! 幾好wor 得閑去試下先

    回覆刪除
  4. JaKa Footprint :記住去海港城個間呀,好味d架~~

    回覆刪除
  5. 有無得order一件薄餅? 我成日想食薄餅, 但兩個人真係食吾晒啊, 我最多只食到一件, 雖然貓爪先生食三件都得, 但我吾想佢變肥貓呀!

    回覆刪除
  6. 貓眼:海港城個間CPK就一定無得叫散裝既pizza,不過旺角個間就唔清楚,好似個邊既下午茶有d mini pizza架~~

    回覆刪除