2007年5月31日 星期四

麻酸樂

今日老公打俾我話佢細佬有個朋友要搵神秘顧客,會俾$200拎去食飯,食完填番張問卷就可以架啦~~

咁筍梗係去啦,原來係去佐敦間麻酸樂試食,於是我同老公加埋細佬同奶奶就一齊去試啦~~我同老公食過一次,個時都只係得米線食架咋...宜家有埋西餐食喎~~

除左99叫左碗米線之外,我地3個都叫左佢個自選晚餐($58),佢地兩兄弟都要左牛扒做主菜,而我就叫左個芝士千島汁牛油果焗海鮮飯,除左餐湯麪包,仲有頭盤(我:芝士焗生蠔、老公:三文魚刺生、細佬:雞肉串燒),餐飲同埋芒果芝士餅~~

以呢個價錢,味道都算過得去,食物亦夠熱辣辣~~之不過環境就比較迫,但係扣除左$200津貼,實際上我地只係俾左$26,除開每人唔使$7....仲要填一份問卷就夠啦,而細佬話佢會搞點,咁基本上我地唔使做任何野就可以食左餐好豐富既晚餐勒...真係好抵呢


7 則留言:

  1. 嘩.......咁荀,仲駛唔駛要人幫手呀??我隨時候命架

    回覆刪除
  2. 超級抵呀!果然係 "著數王"!好羨慕呀。

    回覆刪除
  3. 有d 咁好o既野??  真開心!

    回覆刪除
  4. 真係好正喎... 去食野... 又有錢收!!! good job 呀~~~

    回覆刪除
  5. 七七:我都想可以有多d呢類job 敏敏敏:係架...香港都有唔少公司會用呢d神秘顧客黎check下服務質素架~~ Ironman: "著數王"係邊個改架 ,我老公就叫我做 "coupon怪"喎~~ 阿Thy:唔知仲有無呢...有多梗會益下朋友啦

    回覆刪除
  6. 好正呀! 「著數王」呢個名係Ironman改0架!佢最鐘意改人花名。

    回覆刪除
  7. Sher:我都估係鐵男架啦

    回覆刪除