2007年5月30日 星期三

猜謎語

昨天老公來電話佢地16個中心都收到個謎語電郵,佢話佢地既中心要做第一個答o岩喎,佢諗唔到就打黎問我,我一向都不善於猜謎語,所以想不到答案啦~~大家唔知估唔估得中呢

謎面:

雞、鴨、鵝分3枝汽水,但係分唔勻喎....點解呢?(估四字成語)

大家一齊估下,我聽日就開估啦(答案可在回應內尋找)


8 則留言:

  1. hehe, i know the answer.  because one of them is too selfish, right?

    回覆刪除
  2. 我知道答案呀~~「鵝攞多支」= 「婀娜多姿」! 我身為一隻鵝,呢條問題當然難唔倒我啦!

    回覆刪除
  3.  估唔到...

    Sher  好叻啊!

    回覆刪除
  4. Sher,Joey媽: 你地果然係聰明呀...一睇就估中,咪就係~~「鵝攞多支」= 「婀娜多姿」,下次有咩難題可以第一時間問你地喎 jiji,vyvy,little bunny,thy:唔緊要,我都估唔到  

    回覆刪除