2007年6月1日 星期五

0601的晚餐 ~ 日式金菇咖哩烏冬併雞扒豬肉腸

之前係sogo掃既食物今日就派上用場啦~~今日既天氣好似係入夏以來最高溫既一日,加上我同老公又要打新game,又要睇溏心大結局,咁多因素之下咪整d方便食物lor~~

老公食左d烏冬之後問我今日既烏冬點解好似同平時既唔同...梗係啦,個烏冬就算特價左都要成十幾蚊包架(2人份),我都覺得d烏冬食落比平時買既滑,咖哩湯底一貫日式既味道,就係唔辣啦,不過就係好香濃既咖哩味...我同老公都幾鐘意個味道~~

老公試勻晒幾款珍寶腸之後,佢話最鐘意都係芝士味喎...其實其他都好好味,不過對於我地兩個芝士迷黎講,都係鐘情芝士腸多d

不過今日放工之時見到久違了的藍天白雲,好耐無見過香港個天藍得咁靚啦,所以想影低佢...如果d空氣可以清新d就好啦...係條街到真係吸左好多廢氣


5 則留言:

  1. 哈哈,我1/6個網誌又係影了藍天.

    回覆刪除
  2. 最近好多人都影藍天呀, 因為實在太熱太熱, 個天又實在太靚啦! 我都買左芝士腸, 係咪sogo買架?

    回覆刪除
  3. 真係要影底佢呀, 冇乜幾何呀

    回覆刪除
  4. bluebluegirl,珍納,soldier:係呀...最近個天靚左少少,唔知保唔保持得耐呢? 珍納:係呀,d芝士腸係sogo買架~~

    回覆刪除
  5. 呢幾日個天好藍,真係好少難得呀!

    回覆刪除