2007年3月6日 星期二

0306的晚餐 ~ 腰果啫啫雞煲、白汁肉碎扒菠菜

今日放假當然要試整下新菜式啦,首度登場既就係

腰果啫啫雞煲:天氣又凍番啦麻,就整番味煲仔菜黎暖暖胃啦...又香又正呢~~

白汁肉碎扒菠菜:我都係鐘意用白汁伴菠菜黎食,今次試下用白汁肉醬一齊食...得喎,幾好味呀~~

仲有一味就係普通既芝士腸,不過我想賣相靚d,就整個蕃茄肉醬鋪係面啦...所以我叫呢味做意式肉醬芝士腸...感覺即刻唔同晒...都係放假先得閒整色整水~~

飯後仲有西瓜食添,如果做個全職家庭主婦,唔知係咪日日都有咁美味既晚餐呢


 


7 則留言:

  1. 雞煲好正呀! 無諗過白汁可以同菠菜一齊食,個白汁係你自己整定現成買o架!

    回覆刪除
  2. 睇到我流哂口水呀~~ 你個芝士腸好有創意喎~~

    回覆刪除
  3. 吳家吾居 , 每次睇你個 blog, 覺得你真係好用心去煮每一樣餸菜, 雖然無口福吃啦.... 但, 就咁睇, 真係可以話 --- 色香味具全呀!!! 好野呀~~~~

    回覆刪除
  4. 七七:嘩,你咁講我會唔好意思架 Bear: 多謝讚賞,有時間先可以有創意 Little Bunny:有時我會自己整白汁,不過今次因為有現成既係雪櫃就懶得自己整勒

    回覆刪除
  5.   意式肉醬芝士腸排得好得意呢.. 好睇又好味 !

    回覆刪除
  6. 吳家吾居 , 我真係唔係講多架... 因為, 真係.... 覺得你, 好叻! 但你要繼續努力, 因為我想天天係你個 blog 度都睇到嘩嘩聲呀!!! 俾心機呀~~~ (你老公.... 變肥公!! 哈哈~)

    回覆刪除
  7. 七七:有你既支持,我會努力架~~ 碧姬:得閒咪砌靚d lor...haha

    回覆刪除