2007年3月6日 星期二

美味的購物

我今天真的很想放假,要趕的工作也近完成,所以最後打給上司請了一天補假...實在太好了,可以繼續睡,懶床到11時才起來呢~~

吃了點東西便出外逛逛,來個window shopping,頓時精力充沛...另外還要往銀行處理點事務~~

雖然沒有買東西為自己扮靚靚,不過卻在citysuper買了些食品及調味料:

味琳:想買很久了,可以用來整日本菜~~

芥末:煮西餐時多一款味道選擇~~

白酒、紅酒:小小的一枝用來煮食用,那麼我就可以試試白酒煮大蜆、紅酒燴牛肉等等一系列菜式

蘿勒:想買乾basil好耐架啦,多一款香草煮西餐都方便d~~

墨西哥栗米片:想起上次整的芝士肉醬焗栗米片的小食深得老公歡心,就買一包得閒時整黎食啦~~

日式腐皮:我諗應該可以用黎整d創新既菜式~~

腰果:今晚想整個腰果啫啫雞煲,所以就買左包勒....

番到屋企3點3,下午茶時間呢....於是煎左碟花枝餅黎食,一樂也


4 則留言:

  1. 係咪好enjoy做師奶既生活呢??不如我地加入師奶行列囉......哈哈........

    回覆刪除
  2. 工作辛苦時,我有時都會發o下夢做全職c9... ... 不過我怕悶,偶爾做c9就好,全職暫時都咪搞 而且屋企經濟情況都唔容許啦

    回覆刪除
  3. Bear:如果多d時間咁寫意就好啦 JK:其實我都係講下...不過唔排除有一日會係...hahaha Thy:其實宜家都已經你c9啦,不過唔係全職o者...終有一日會係既

    回覆刪除