2007年3月27日 星期二

0327的晚餐 ~ 熱狗


今日雖然病左,不過都唔算嚴重,睡了整個下午感覺好多了...雖然人是有些呆滯

不過今晚難得約了舊同事晚飯,我還是決定赴會去~~不過為免老公不知吃什麼,我也整了兩客簡單的熱狗~~

除了必備的牛油、特製沙律醬及香腸外,我還加了以芥末炒過的咸牛肉醬...所以味道應該不錯的


2 則留言:

  1. 淨係講賣相丫, 靚過好多出面餐廳既出品呀~~~ 係呢, 你好番 d 未呀~ 記得定時吃藥...

    回覆刪除
  2. 七七:如果唔係病,我應該會去買埋蕃茄同生菜架...宜家呢個只係簡陋板呢~~ 多謝關心,我好好多啦...起碼唔使狂包雲吞~~

    回覆刪除