2007年3月12日 星期一

哭笑不得的新衣(續集)

今日放工開門又鎖少了一個鎖頭,難道~~~~~

踏入家中嗅到了一股漂白水味,相信是99幫吳家洗刷浴室的蒸汽按摩缸...噢,實在辛苦了99~~

不過好戲在後頭,我又在梳化上發現了兩袋女裝衣服...老公回來我便立即報告,還叫老公認真的告訴99不要再給我衣服了...老公說他會叫99給男裝衣服代替~~

希望不要再收到這些驚喜禮物了


4 則留言:

  1. 實在無話可說 其實妳99係唔係買o左好多,逐o的逐o的咁俾妳呀? 希望妳的「哭笑不得的新衣」,沒有第三集、第四集... ...

    回覆刪除
  2. yan, 今次個d好好多喎~

    回覆刪除
  3. 你奶奶除o左送衫,仲幫你屋企清潔,o甘好呀! 不過正如JK講唔好再有哭笑不得的新衣下集嘞!

    回覆刪除
  4. little bunny:我諗99呢排好得閒,所以成日自己上黎~~ 魚露:有d都ok既~~ JK:我都唔知呀...今日番去99到食飯已經叫佢唔好再買架啦~~

    回覆刪除