2007年3月21日 星期三

0321的晚餐 ~ 左宗堂雞、螞蟻上樹


今日終於又可以煮番餐飯啦,我又搞搞新意思,整左兩款新餸:

左宗堂雞:係根據citysuper個食譜煮既,不過就無跟足,因為無將d雞拎去炸...雖然係第一次煮,不過味道似曾相識,好似我以前煮既泰式酸辣醬炒雞球...不過今次個汁就係自己調唔係現成買既

螞蟻上樹:原來都幾易整架喎,我覺得好好味呢...因為我鐘意食粉絲,所以食左好多呀

最後加多碟白汁肉碎扒菠菜,老公就最支持呢碟啦...我諗都有成3分2係佢食左落肚


9 則留言:

  1. yummy, u guys can finished by one meal?

    回覆刪除
  2. enyalam:哈哈,份量係好多呀,因為留起左2個豐富既飯盒做我同老公聽日既午餐呀,所以就o岩o岩好...碟碟都美人照鏡架

    回覆刪除
  3. 有無食譜呀~~~好好食咁呀!!!!

    回覆刪除
  4. 見到你: [今日終於 又 可以煮番餐飯啦], 可以睇得出你從煮食中所得的樂趣和滿足!!!

    回覆刪除
  5. enyalam:係呀,4人份量~~ 七七:係呀,煮完好食既話會好有成功感架~~ 朱太:仲要留2個飯盒麻 新任陳太:你係想要左宗堂雞淨係螞蟻上樹既食譜呀 ...左宗堂雞難d,我打左先啦...如果想要埋螞蟻上樹,我遲d再打~~ 左宗堂雞 材料:雞上脾、乾紅辣椒、薑粒、蒜粒、麻油 醃料:生抽(2湯匙)、老抽(1/2茶匙)、蛋黃(1隻)、薯粉(2湯匙)、鹽、油(2湯匙) 汁料:蕃茄膏(1湯匙加1湯匙水拌勻)、薯粉(1/2茶匙)、老抽(1/2茶匙)、、生抽(1/2茶匙)、米醋(1湯匙)、清湯/水(3湯匙)、黃糖(2湯匙) 雞肉切成小塊,順序放入醃料拌勻 汁料拌勻備用,辣椒乾去籽後切小段 雞件炸至金黃取出 熱鑊加2湯匙油,放入辣椒乾略炒至散發香味,加入薑粒和蒜粒略炒,再加入汁料兜炒至濃稠 炸雞回鑊與汁料一同兜炒,雞件均勻沾滿醬汁後即可上碟,拌入麻油享用更住  
     

    回覆刪除
  6. 『螞蟻上樹』真係好易整、又方便, 又濃味(送飯最啱) , 我都係睇食譜學返嚟架 。

    回覆刪除
  7. PoohMum:係呀,送飯一流~~

    回覆刪除