2007年3月10日 星期六

0310的午餐 ~ 刁草芥末威靈頓羊仔柳

今日老公要番工,而我一早就要起身等師傅上黎幫浴室既蒸汽按摩缸補新既膠...估唔到一年貨仔d膠就發霉啦...整左成朝,今晚先可以用得,因為要等d膠乾呀~~

於是師傅係浴室整野,我就係廚房準備午餐~~我之前係citysuper買左塊羊仔柳仲未煮,所以諗住整左佢,之不過我見塊羊仔柳咁靚,又唔想切左佢喎...結果我就想試下整一個我想試好耐既菜式:英國威靈頓牛扒(其實我好似未係街食過,不過就知係一味好出名既菜式~)

食譜我係有,不過唔係牛扒又無燒汁...我就改佢少少啦,牛扒轉羊仔柳,燒汁轉刁草芥末醬

擺左係雪櫃成半年既半包急凍酥皮終於又可以派上用場啦,經過約1小時既努力,刁草芥末威靈頓羊仔柳終於焗起出爐啦...好香喎,雖然只係整左呢一碟,我同老公一人一半,不過都夠飽喎...午餐唔使食咁多啦~

個汁煮得好好味,配羊仔柳食好夾...不過我同老公都覺得可以唔使焗咁耐,宜家個羊仔柳大概8、9成熟,我諗如果6、7成熟應該會更加好味~~

整到呢d菜式,真係好有成功感


2 則留言:

  1. 好靚呀!妳用焗爐的技巧又更上一層樓啦!

    回覆刪除
  2. 我都覺得個賣相幾靚~~

    回覆刪除