2007年3月3日 星期六

彩虹甜品屋

今日入左大埔,中午時份都幾熱下...係大埔超級城行行下見到彩虹甜品屋,上年同小學同學去BBQ時已經試過,味道唔錯,所以就同老公去試下~~

佢最出名係用椰皇整既愛心甜品,上面仲有個笑面好可愛呢...可惜呢幾日因為椰皇唔靚停售喎,真係失望...結果我要左個黑糖雪糕(豆腐味),而老公就要左個彩虹~~

味道唔錯既,不過我覺得同松記都係差唔多而松記比佢平d喎...但係如果黎開大埔我都覺得值得去試下~~


3 則留言:

  1. 我同d同事前個星期都去了松記吃. 好好味!! 大埔就沒有試過. 因為周生唔吃甜野的.  

    回覆刪除
  2. 去大埔唔試個間豬扒麵? 走寶喎...

    回覆刪除
  3. 豬扒麵?唔知喎,係邊架...介紹下,我下次去試~~

    回覆刪除