2007年3月1日 星期四

西九龍海濱長廊 ~ 運動之夜

今日好早就食完晚飯,寫埋blog都係9點幾...老公話因為之前天氣太凍無出去做運動,身體肥左不特止,仲病左幾日,所以想出去運動下...我當然奉陪啦~~

換上運動衫,拎埋無踩差唔多半年既單車一齊出發去屋企附近既西九龍海濱長廊...點知單車嬲我地太耐無理佢,車呔漏氣呀...於是今晚就只可以跑步勒

真係太耐無去跑步啦,長廊既第二期都啟用左啦...中間仲有個單車場,實在太好啦,我可以係度慢慢練習...今晚當然跑下又行下又停下咁啦...如果一口氣跑得晒一圈西九龍海濱長廊,相信身體一定好fit~~

我會以此為目標,希望同老公一齊去做運動能夠持之以恆啦~~

係長廊睇香港既夜景真係幾靚,空氣又好d,感覺好舒服...不如就將佢變做九龍既維多利亞公園啦我仲同老公一齊盪鞦韆,好耐都無玩過啦...好開心呢~~不過盪得太高都有少少驚架,仲驚自己太重會整爛個鞦韆添喎哈哈哈




6 則留言: