2007年3月27日 星期二

0327 ~ CP舊同事聚會

終於約得成啦~~幾經辛苦,終於都夾到日子大家見見面,聚一聚啦~~所以就算病病地都唔可以錯過呢次約會

今次聚會去左食素既功德林,星期二所有菜式都半價,抵好多呢~~以素食黎講,味道都算唔錯呀~~

今次又可以聽到好多湊子女既心得...睇黎呢門學問真係好高深,而且仲要好多彈藥投放係佢地身上~~做人父母真係唔易呀~~


3 則留言:

  1. 睇番你個blog先知道你咁唔舒服,唔怪得你冇乜出聲啦!休息多d就會快d好番0架嘞! 今晚時間匆匆,忙住食又七嘴八舌,我連你個樣都未睇真呀,之後要再約出來先得!

    回覆刪除
  2. 「今晚時間匆匆,忙住食又七嘴八舌,我連你個樣都未睇真呀,之後要再約出來先得!」 無錯無錯,特別係坐喺阿Jan對面既我,八成時間都同佢作出眼神交流,細心聆聽同回應佢既湊女心得,所以同你真係傾唔到兩句添。 希望你快啲好番,遲啲上你屋企玩過。 仲有,我話你有左啲「太太」feel,係講真架,不過唔係代表你個樣老餅左,而係覺得你多添一份賢淑。睇你尋日病左,仍然整熱狗俾老公做晚餐,就知你係一個好太太。

    回覆刪除
  3. Joey媽:無相干啦,我地仲有呢個渠道傾多幾句~~上我屋企玩當然無任歡迎啦,唔知有咩o岩joey玩呢 等我睇睇先 呵呵,我竟然有賢淑太太feel...如果無睇blog可能就無呢種感覺,不過就連阿Jan都話我唔同左樣...唔通嫁左係唔同d既 ~~不過我反而覺得你太瘦,好似比以前仲瘦 ,咁樣唔得架...你應該學下joey咁有d肉地先得架麻,兩母女都要一樣圓潤啊 Sher:我驚傳染大家就唔好啦,所以都係少d出聲為妙~~你都一樣唔多出聲喎,可能我地都無帶小朋友既關係啦~~好呀好呀,再約再約....其實你幾時得閒call我就得架啦

    回覆刪除